I korthet.

Allmäntillstånd: Gott, skulle nog doktorn ha sagt. Ont i halsen, trött och lite hängig skulle jag ha sagt. Men man får vara glad, det kunde ju varit värre.

Vikt: 73,8 kg denna morgon, vilket betyder en genomsnittlig viktminskning med 1,6 kilo i veckan efter operationen. Och nog känns det i kroppen att jag är lättare! Syns i spegeln också. Lite svårt att vänja sig. Dubbelhakan har blivit mindre och DET kan man vänja sig vid!

Blodtryck: Fortfarande högt, men numera under behandling.

Skolan: Slutbedömning på praktiken i morgon. Har inte fått några varningssignaler från handledaren, så jag känner mig ganska lugn. Med reservation för eventuella ändringar. Sen är det nya praktikplaceringar, två stycken på raken och en trave rapporter på det.

Planer: Jobba denna helg. Vara unstoppable shopper helgen därpå. Umeå, med ett trevligt sällskap. Butiker, restauranger, hotell, kanske en liiiten liten drink.  Blir kanon!

Övrigt: Ny kusin (till barnen) har anlänt. Det är inte illa! Nu är det sex kusiner med en spridning från 20 år till åtta dagar.







Kommentarer
Postat av: Nina

haha, förstod att du skulle ogilla linserna! Men det är mest en plojgrej. Ska använda dem på halloween! Och aldrig i barns närvaro :) Kram

2010-10-20 @ 20:17:57
Postat av: Rebecca

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 23:05:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0