Snabb praktikuppdatering:

-Mindre oroad nu, har överlevt halvtidsbedömningen och om jag bara får nämna det utan att försöka framstå som dryg, så fick jag beröm för medicinsk teknik och läkemedelshantering! Det värmde! Man är ju inte så kaxig när man är ett blåbär, så lite beröm sitter fint.

-Det är fantastiskt roligt, fastän jag är helt slut när jag kommer hem om dagarna. I helgen har jag satt några PVK och som grädde på moset så lyckades det faktiskt! Har provat sätta kateter också, och det gick över förväntan.

-Handledaren är både seriös och pedagogisk och har verkligen satt sig in i hur man bedömer och vad vi har för krav på oss för att klara kursen...

Sammanfattning: So far so good!



Kommentarer
Postat av: Erika

HÄRLIGT!!

2010-10-11 @ 22:36:43
Postat av: NinZor

Vad roligt att höra att det går bra för dig! Du är så himlansh duktig!!!!

2010-10-13 @ 22:03:37
URL: http://ninaehlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0