Tre.

Hos Erika hittade jag en utmaning som går ut på att man ska avslöja tre intressanta saker om sig själv.
Passar bra eftersom jag just inte har vare sig inspiration eller uppslag till inlägg.
Däremot har jag väl inga chockerande avslöjanden att bjuda på. Jag är alldeles för tråkig.
Men tre saker bör man väl kunna klämma fram...

1) Jag är alldeles fruktansvärt rädd för tandläkaren och låter mig drogas ner till apstadiet för att de ska kunna göra nåt åt mina tänder. Om jag plötsligt skulle ärva en mille eller så, så vore första inköp en komplett uppsättning implantat.

2) Jag är kommunens värsta tidspessimist. Tror aldrig att jag ska hinna, men får alltid vänta för att jag är för tidig. Har försovit mig två gånger, vad jag kan minnas. Jag jobbar dock på att ta det lugnare och sen vi fick barn har det blivit bättre. Det har t.o.m hänt att jag kommit försent nån minut nån gång på senare år. Och det är en hemsk upplevelse, även om ingen annan bryr sig.

3) Jag gör tvärtemot andra och letar parkeringsplatsen längst bort istället för den som är närmast. Det finns få saker som stressar mig så mycket som när jag åker bil med nån som prompt ska köra varv på varv för att komma så nära butiken/restaurangen/övrigt som möjligt... Fastän man kör runt, runt,  så finns det inga platser och slutar ändå med att man måste ställa sig längst bort. Jag kör i stället lååångt bort, där ingen vill stå. På så sätt får jag: gott om plats, stor valfrihet och när jag ska hem är det sketalätt att ta sig ut från parkeringen.

Och så en bubblare som jag kom på nu: Jag kan inte se på när min man backar med släp, fastän han alltid backar klockrent. Jag blir helt svettig! Måste kliva ur bilen och göra nåt annat. Skulle vara intressant att veta vad det beror på...

Kommentarer
Postat av: Maken

Sheer admiration!

2010-05-30 @ 11:21:25
Postat av: frun

Haha, ja, så kanske det är... jag som inte ens vågar prova att köra släp...

2010-05-30 @ 13:16:12
Postat av: Maken

Eller dra husvagn, eller köra skoter, båt etc... The list goes on and on and on and on.

Puss puss!

2010-05-31 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0