Trevliga överraskningar...

Precis vad jag önskat mig och behöver:

1) Hosta. På Richterskalan skulle den ha fått en åtta. Defcon hade givit en tvåa.
2) Tekniska störningar på internetbanken. Precis när jag lagt upp 17 av 18 räkningar. Tackar Vår Herre för att de sparas nånstans i internetbanksminnet...
3) Sömnbrist. Ska vara i Luleå i morgon. Åker 07, kommer hem 19. Har jobbat i helgen och av olika skäl har jag nog inte tillgodogjort mig den sömn jag borde. Speciellt inte idag. Ingen sömn är för lite sömn.
4) Punkt 1 och punkt 3 i kombination gör att punkt 3 blir mycket, mycket mer kännbar.

Nåja... det finns ju alltid nåt bra i tillvaron också:

5) Gossen har inga födoämnesallergier!
6) Jag fick veta idag att man kan välja distriktsvårdspraktik istället för medicin/kirurgi. På praktiken till hösten. Kalla mig tråkig, men här blir det distrikt för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack det var en finfin länk du skickade mig! Den kommer jag få användning av! O tack för att du erbjuder mig din hjälp, det ska jag utnyttja så gott jag kan! :)



Kram!

2010-03-29 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0