Viktigt meddelande!

Min nästan nya telefon har en oförutsedd funktion: Den har ben.
Och den har utnyttjat den förmågan genom att avvika från sin post.
Så den som behöver få tag på mig kan väl sms:a min make, kommentera här eller kontakta mig på Fejjan.
Eller för all del ringa på den ordinarie hemtelefonen.

Låt gärna bli att meddela på mobilsvar. Dels för att jag av uppenbara skäl ändå inte kan avlyssna... men också för att jag skäms nåt så in i norden över mitt meddelande. Det är rätt många år sen det spealdes in... jag gissar sju-åtta, kanske.

Kommentarer
Postat av: Maken

Vill bara inflika att jag också skäms för ditt meddelande. Det har en sån där obehaglig klang av att gå upp i ton i slutet av varje fras. Me not like!

2010-06-29 @ 09:46:48
Postat av: Lotta

Bara därför borde man ringa & höra det =)

2010-07-01 @ 10:51:46
URL: http://www.lottaskrypin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0