OS

Det är nånting med OS som får mig att fundera på vad det är för fel på sportfolk...

Under OS får man bekanta sig med många olika sporter och sportutövare under kort tid
och jag tänker att nåt konstigt är det...

För vad är det som gör att man tycker att det är en bra idé att slänga sig ut i 90-metersbacken?
Att man iförd lättvadderad syntetdräkt flyger 125-130 meter i luften utan skyddsnät och med
bara skidor på fötterna? Att man åker mängder av kilometer på skidor, plågar skiten ur liv och lem
med en medaljchans som är kanse 1/20? Och han med bobben... som ändade sina dagar i en betongpelare?
Jag vet inte... det verkar inte särkilt smart.

Och allt det här sker medan jag får vänta två veckor på nästa På Spåret...

Kommentarer
Postat av: Sofies mamma (hälsar på hos sofie)

Jag funder också vad det är för fel på OS-folk! Jag fick inte se andra avenyn i onsdags... pga OS.

2010-02-20 @ 19:04:17
Postat av: Anonym

Heja svt att dom ställer in alla program....vad kan va mer viktigare än sport när det är OS??? Jag som är en schlager älskare men under OS så går sporten före.

2010-02-21 @ 14:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0