Tema dag 1-4.

Dag 1: Om mig.

Tjaa... vad är inte redan berättat?
Jag tycker nog att jag är rätt öppen med mig, mitt liv och det som min värld snurrar runtom. Så hemligheterna är få. Håller inne med sånt som jag tror skulle kunna skada min familj. Är överhuvud taget ständigt rädd att nåt skulle hända min familj.

Älskar det skrivna ordet, gör mig bättre i skrift än i tal. Det som har trillat ut ur munnen är svårt att ta tillbaka, men det som skrivs kan redigeras på längden och tvären innan man låter det flyga iväg.

Dag 2: Min första kärlek.

Uuuh, usch, usch. Genant att tänka på. Än mer genant att skriva om.
Den första kärleken kom som blixt från klar himmel, var obesvarad, men jag sörjde nog inte det.
Känslan var tillräckligt berusande ändå. Och så gick den väl över, eller snarare ersattes, ett par år senare.
Och jaa... det var väl allt. Hrm.

Dag 3: Mina föräldrar.

En mamma med stor konstnärlig ådra.
En pappa med helt annat i sina ådror.

Dag 4: Det här åt jag idag.

Sillsallad (med grädde så klart), skinka, mimosasallad...
Det kan aldrig bli för mycket julmat!



Kommentarer
Postat av: Nina

Ska bli spännande att läsa allt :D

2010-12-06 @ 23:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0