Dag 11: Mina syskon!

Ursprungligen var vi tre syrror, en 67:a, en 72: a och så jag då (som var en riktig mishap som nästlade mig förbi pillerdjungeln, så att säga, hehe...)
Mittersta syrran, frid över hennes minne, blev 30 år. 30 ganska goda år, tror jag, med tanke på förutsättningarna.
Nu är det jag och den äldsta (om än inte gammal) kvar. Vad ska man säga om oss då?
I grunden ganska olika som personer skulle jag tro, men med åldern har vi nog blivit mindre olika och har idag ett stort utbyte av varann. Eller i alla fall har jag det av henne, jag ska väl bara tala för mig själv =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för din fina kommentar!



Jag gillar att skriva/säga snälla saker om folk! Det känns mer givande än att göra tvärtom! Men jag vet hur det är, ibland kan man inte hålla sig för att säga sådant som man egentligen borde tänka för sig själv!!!



Jag ser fram emot att ses juldagen!

Kramar!

2010-12-14 @ 22:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0