Så mycket att vara tacksam för...

Strax bär det av till jobbet igen. Jag slutar aldrig vara tacksam över att jag har ett arbete att gå till. Djupt tacksam över att jag har just det arbete som jag har och lika tacksam över de arbetskamrater jag har och som jag uppskattar så mycket.

Tacksam är jag i stora mått också för de kompisar som förbarmat sig över våra barn i helgen så att jag har fått lite sömn i kroppen. Vi uppskattar det mycket och betalar gärna tillbaka utifall ni behöver skötning! Kom ihåg det!!
Tack, tack, tack!

Vill också tacka ALLA er som tänkt på oss senaste tiden. Hoppas ni förstår hur mycket ett uppmuntrande ord, ett sms, en blomma eller en kram betyder. Vi är så tacksamma att ni finns! Om alla fick ha er i sin närhet så skulle det här vara en mycket bättre värld.

Jag ägnar en tanke till arbetskamraterna som förlorat sin mamma/svärmor denna dag. Vi tänder ett ljus för er ikväll!

Jo, förresten... måste bara citera min arbetskamrat Åsa´s blogginlägg idag:

"Vickans söta underbara son var där kunde i mer än bli kär i denna go pojk fick en teckning och Bamsego kram oxå:)"

Resten får ni läsa själva. Klicka på länken.









Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja visst har vi alla mycket att vara tacksamma för. Man borde verkligen stanna upp och tänka efter lite oftare över detta.

Ps. Blåsmark var riktigt vackert idag när vi var förbi idag.

2009-10-11 @ 19:36:43
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Britt-Marie

Tack för omtanken.Det värmer.Kram

2009-10-17 @ 17:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0