Umeå

Om de subcutana injektionerna var roliga, så var det inget mot de intramuskulära.
Min man tycker att jag är sadistiskt lagd, eftersom jag kan tycka att en sån sak är kul,
men jag skulle förstås inte gilla att stickas om det inte hade ett gott syfte.
Sen antar jag också att den dan jag misslyckas -för det händer förr eller senare-
så lär jag nog inte tycka att det är fullt lika roligt.

Sitter på Hotell Winn i Umeå och surfar medan maken duschar. Snart ska det inmundigas frukost i allmänhet, äggröra i synnerhet. Ska ta och skicka iväg ett sms och se om våra kompisar i andra änden av korridoren har vaknat. Själv vaknade jag förstås klockan åtta... det är ju precis typiskt det, när man faktiskt får sova...

I går blev det shopping på dagen. Inte så spännande saker jag handlat: en tunika, Satsuma Body Butter och dito tvål från Body Shop, lite kläder åt barnen. mekn köpte sig en skjorta.
Vi gick på Kafé Station och fikade och träffade Sverker Olofsson. Stort!
Han ser precis likadan ut irl som på tv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt att få åka i väg så där och bo på hotell!

Hoppas ni har haft en trevlig helg.Kram

2009-11-08 @ 11:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0