På söndag, på söndag, på söööndag.

"I det här programmet följer vi X, X och X, tre ensamma mammor, blablabla..."

Speakerrösten i "Ensam mamma söker" gör mig mer illamående än Idoluttagningarna.
Hela programmet gör mig illamående, främst för att det finns människor som dejtar i TV och väljer att dra in sina barn i karusellen. Skämskudden över huvet och fingrarna i öronen.
Byta kanal är också ett alternativ.

Sitter på jobbet. Igen. Wallander: Prästen, snurrar i dvd:n.
Det är lagom mycket spänning för en som helst vill veta innan, hur slutet på filmerna är.

Snorigast i kommunen är jag... Få är de gånger man jublar över en snuva, men just nu handlar allt bara om att vara pigg när vi ska till Umeå och jag räknar med att förkylningen gått över tills dess. Bättre den kommer nu än om några dar. Har ju tagit influensasprutan också, så nu är det väl bara en rejäl magsjuka som kan stoppa mig. Eller oss. Har ju man och två barn som ska vara pigga också.

Frågan är vad tusan man ska börja längta efter sen då, när vi kommit hem... Jul?





Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är oxå fruktansvärt less på alla patetiska tv-program. Och du har verligen rätt, varför dra in ungarna?



Tack för dina stödjande ord i kommentaren!

Du är en sån fin förebild Victoria. Tack!

2009-11-02 @ 14:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0