Nytt vrålåk!


I dag har jag gett vaccin för första gången! Så blev man då del av den här historiska massvaccinationen, både som mottagare och givare. Min käre make skrattar gott när jag lyriskt berättar om alla injektioner och han tror att jag har en lätt sadistisk läggning, men det skulle ju inte vara roligt om det inte hade ett gott syfte.

Förresten så har vi ju blivit med bil! Tänk så fantastiskt att ha VARSIN bil! Jag kan åka precis vart jag vill, när jag vill. Om den nu får fungera alltså, den gamla Toyotan, som trots sina 18 år gått mindre än hälften så långt som vår sex år yngre Volvo. Min man blev förvånad då min första fråga om bilen INTE handlade om vilken färg den var. Jag undrade istället om det fanns nåt kvar av skärmarna... det är ju trots allt en Toyota. Men den ska tydligen vara fräsch och i morgon skall den hämtas hem, så då får man väl se...

Fick resultaten av ytterligare två tentor idag. Och jag har klarat mig! Fick faktiskt VG på den ena och det var en liten guldkant i tillvaron må jag säga! Över förväntan... det är en sån sanslös, obetalbar lättnad varje gång.










Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis till både bilköp och tentorna! Vi har tänkt byta bil länge nu, men min sambo vill köpa en modell som aldrig är till salu. . . och ändra sig, det kan man ju inte.

2009-11-17 @ 10:24:57
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se
Postat av: Erika

GRATTIS! Så skönt att du klarade tentorna.

2009-11-17 @ 12:21:14
Postat av: Åsa

Grattis!!!! Pojkarna ska ta sprutorna på torsdag kväll är du då där på praktik eller????

Grattis oxå till bilköpet:)

2009-11-17 @ 13:01:33
Postat av: Anneli

Hej! Grattis till alla godkända tentor!!

Kan du skriva nåt om boklubben? Var ska vi vara och vem ska ta fika? Vad ska vi läsa? Anneli

2009-11-17 @ 20:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0