Steget efter...

Senaste veckornas sjukdom i huset har tärt på mina studietimmar.
Inget att göra åt, blir man sjuk så blir man.
Men det är en del att ta igen...

---> En komplettering på ett grupparbete jag inte kunnat delta i
---> En omtenta som ska pluggas in (dock varken stor eller avancerad)
---> Två andra tentor som ska pluggas in (stora och avancerade)
---> En inlämning på en massa sociologiska frågeställningar
---> Ett seminarium som ska förberedas
---> Ytterligare ett seminarium som ska föberedas
---> Två seminarier som ska genomföras

Härligt, härligt!

Kommentarer
Postat av: Fru Lundgren

*saknar dig i plugget

Nu måste ni piggna till!

2009-05-05 @ 12:37:02
Postat av: LillaMy

oopss..det var mycket men första steget är det svåraste sen är du inne i det igen.Det där fixar du.Kram

2009-05-05 @ 13:45:44
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tror sten hårt på att det blir lätt som en plätt för dig. Men jag hoppas ni kryar på er snart.

Kramar från lilla jag

2009-05-05 @ 15:14:21
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Nina

Och jag tycker att jag har mycket i skolan! Jag kanske inte ska klaga så mycket ;)

2009-05-06 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0