Njuta.

Jag kan inte nog upphöja och lova det vackra vädret och sommaren som ligger och lurar, bara några dagar bort!
Det är ljuvligt! Helt underbart.

Min man påstår, medan jag sitter på altanen och tittar ut över spegelblank sjö, att jag nog skulle bli blasé på sommaren om det vore sommar jämt.

Men icke... det finns inte en möjlighet!  Blotta tanken på en iskaka på vattenytan, en iskaka på vindrutan och en iskaka i själen gör mig låg.

Nu är min tid!
"Hela året har jag längtat till Juni, Juli, Augusti..." Visst var det så han sjöng, Per Gessle?

Det är ingen slump att det finns fler sånger som hyllar sommaren än vintern. Tänk på det!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag håller med dig...Det är ljuvligt =)

Hoppas dagen varit fin och att helgen fortsätter så.

2009-05-31 @ 00:32:12
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

I LOVE SUMMER!!!!!!!!!!

2009-05-31 @ 11:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0