Vet inte hur det är för er andra, men...

...jag tycks ha ett outtömligt behov av att synas och höras. Att göra avtryck. Bra avtryck förstås, men jag går bet på det  ibland.

Hur som helst, vad jag vill komma till är att idag var jag och familjen på badhuset. Efter badet skulle ungarna så klart äta glass, fattas bara annat. Medan maken stannade med barn och glass så gick jag iväg till vårdcentralen för att låna en blodtrycksmätare. Gångvägen till vårdcentralen passerar högstadieskolan, där jag också huserat en gång.

Jag slängde ett öga upp mot skolans övre våningar... och då fick jag den där känslan... inte känslan av odödlighet, men känslan av att jag i alla fall har lämnat spår. I ett av bildsalens fönster hänger en skapelse som jag gjorde 1993. När jag gick i åttan eller nian. Den hänger fortfarande kvar!

Kommentarer
Postat av: Maken

Ja, vad säger man? Världsklass!

2009-03-22 @ 20:58:31
Postat av: öjebybor

Häftigt!!! Gav en fröken några dukar till klassrummet när jag gick i trean och har fått veta att hon har kvar dom fortfarande , det känns också STORT. Har gjort min sista dag helg i dag , så om en vecka går jag tillbaka på natten Jippi :)

2009-03-22 @ 22:31:53
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0