NU börjar det likna nåt...

Läser på om endokrina systemets kringelkrokar. Handlar bland annat om det positiva feedbacksystem som används vid partus. Alltså när bäbisar föds. Nu börjar det bli riktigt roligt!

Bakom skärmen mitt emot sitter Fru Lundgren och fördjupar sig i filtrationskunskaper, Månne hon har tänkt använda kunskaperna vid förfinandet av hemkokta drycker...?

Vi tittar över skärmen emellanåt och hjälper varandra med sånt vi inte hittar lösningar på.
Funkar bra. Vi har inte spårat ur mer än ett par gånger...

Kommentarer
Postat av: Fru Lundgren

Sanningen är faktiskt den att Frugan äger en hembränningsapparat! Nä, SÅ illa är det inte,

men jag äger en vinhink med tillbehör.

( heter det ens så??!)

Det kan ju tyckas märkligt då hon inte druckit en endaste droppe sprit på mer än 8 år,

men sant är det.

Jag tänker dock inte använda mina nyfunna kunskaper till hembränning. Det lyckas ni så bra med själva på finkelknabben. HA HA HA

2009-03-17 @ 12:58:11
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: m

Ja herre min je vad ni pluggar. Ibland tänker jag, ironiskt nog, att jag aldrig skulle klara av att gå skola idag. I nästa andetag svingar jag min piska över mina egna elever och talar om hur viktigt det är att utbilda sig. Men det är som att vara domare i simhopp: man behöver inte kunna hoppa själv för att bedöma om det är bra gjort.



TJing!

2009-03-17 @ 21:33:13
URL: http://kulturkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0