Yes, I´m still alive...

Hej!

Allt är väl.
Massor att göra.
Mycket att ta in.
Väldigt hektiskt.

FANTASTISKT ROLIGT!


Anatomi och fysiologi...
...så otroligt intressant!

Massor med kluriga ord som
är roliga att smaka på.
Häftigt att se hur människan
egentligen är uppbyggd
och fungerar.

(tror man inte på en Gud innan man läser cellens uppbyggnad,
då börjar man tro, jag lovar! Helt otroligt vilket maskineri...)

Nu ska det sovas.

Det är ju snart morgon igen.

Ovanligt att vara den som åker hemifrån först av alla,
i arla morgonstund
och kommer hem sist. Håller med Kulturkofta
om hur viktiga de där två timmarna är...

...de timmar man får med barnen på kvällen.

Tyvärr är inte alla barn så
intresserade av sin mamma just då.

Tråkigt för mamma.

Men nyttigt för mamma
att se hon inte är jordaxeln
kring vilket världsalltet snurrar...

Måste nog kasta mig över Florence Nightingaleboken en stund också.
Innan jag somnar.

Fast insomnandet går fort
för precis som jag berfarade
så är boken ingen hit, än så länge i alla fall...

Natti!

.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va roligt om än lite jobbigt att plugget har startat upp. Saknar också att plugga då och då.



Önskar dig en trevlig helg!

2009-01-23 @ 12:55:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0