Kallt.

Kulturkofta skriver idag att någon hade knyckt hennes motorvärmarplats på jobbet i morse.

Samma sak råkade jag ut för när jag bodde i Hortlax. Det var -25 och han hade dessutom använt MIN sladd...
Men jag hade så tur att det inte var nån parkeringsplats precis bredvid min, så jag knölade in bilen snett mot den bil som tagit min plats och jag tog helt enkelt och kopplade i min bil istället.
Sen ringde jag Pitebo och frågade vad jag skulle göra om det hände fler gånger... och svaret blev att jag absolut inte skulle dra ur sladden för den andre bilägaren, för om dennes bilmotor skulle gå sönder av mitt tilltag, så skulle jag bli ersättningsskyldig... (!)

Jag är för övrigt rätt säker på att det var samma person som roade sig med att öppna sin dörr, snedda genom trapphuset och knycka Piteå-Tidningen ur mitt brevinkast.

Underbar människa...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0