...

Glöm allt jag skrev igår, om gosiga musikminnen i årets sista skälvande timmar.
Nu firar jag in nyåret med en extremt slembildande förkylning, samt ett IG som jag tycker var oförtjänt och som jag faktiskt skuldbelägger kursansvarig lite grann för. Nog är de adjunkter, fil-kander och hej och hå, med Gudrun Sjödénkläder och långt hår på bara ena huvudhalvan. Men kunna använda begripligt skriven svenska i sina instruktioner verkar inte gå.

Besviken är jag. Rakt av. Besviken över ett resultat, som trots åtskilliga nedlagda timmar på ett arbete jag trodde jag fattat syftet med och som jag faktiskt var rätt nöjd med, blev ett fult rött kryss i Fronterrummet. Avdelningen för Omvårdnad suger. Länge leve Avdelningen för Medicinsk vetenskap, där en lever är en lever och man lever efter tydlighet för elever. Man borde tusan blivit läkare i stället. Det borde man. Bara bister och rak vetenskap. Just science - no ludd. Det skulle nästan vara värt två terminer på Komvux och åtta högskoleprov. Huvvat.

Happy New year... and SKÅÅL!


Kommentarer
Postat av: EVA



Ha ett UNDERBART GOTT SLUT och ett FANTASTISKT GOTT NYTT ÅR !!!



***

NYÅRSKRAAAM från EVA



:)

2009-12-30 @ 23:13:12
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gott nytt år på er alla . Kramar från Åsa med Familj

2009-12-31 @ 12:28:23
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Maken

Sådärja, nu fick bitterfittan ett ansikte...

2010-01-03 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0