Runt igen



Ett nytt kort. Tyvärr med dålig färgåtergivning, ni får tänka mer plommon än lila...
Hoppas mönstret på det mörka pappret syns, för det är snyggt. Föll för det i butiken.
Bottenpappret har struktur, prickarna är upphöjda.
Blommorna har jag satt glittrer på med vanlig guldglitterpenna,
"skylten" och axen (ska föreställa havre. inte helt trovärdigt kanske) har jag målat
med akvarellpenna, pensel och Stabilo Point 88-penna, brun nyans
(ramlade äntligen över ett 25-pack av Stabilopennorna. På Åhléns, som säljer ut rubbet till 30% rabatt. ).


Kommentarer
Postat av: Lotta

Snyggt!

2009-08-27 @ 06:48:43
URL: http://www.lottaskrypin.se
Postat av: Karro d.ä

Vilka konstverk du gör, vackert!!

2009-08-27 @ 09:42:13
Postat av: Nina

Det blir jättefint! Blir verkligen inspirerad av dig. Iom flytten blir det mer pysslande för min del, när jag får utrymme att verkligen sprida ut mina saker! Att få sitta vid ett bort ist för i en säng gör en oootroolig skillnad. Särskilt då jag har problem med axlar, nacke och rygg :)



KraNar! :) hehe

2009-08-27 @ 19:36:32
URL: http://ninaehlin.blogspot.com
Postat av: Karro

Oj va du ligger i med kortverkstaden :) Jättefina papper du har använt dig av?

Menar du att du har ritat axen själv?? På fri hand??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0