Jobb. Jobb och jobb.

Jaha, ja... jobbarhelg igen. Betyder lugn och ro för min del, förvisso vaken natt, men tempot är ju långsamt nattetid. man hinner kolla lite film, surra och -tyvärr- äta en massa. Min kollega säger att det är nåt mysko med jobbet, man blir hungrig så fort man kommer dit... och det ligger nåt i det. Vete tusan vad det beror på...

Ikväll blir det dessutom kärt återbesök av Åsa.  31 år, nybliven mormor. Blir en bra kväll!

Samma sak i morgon kväll. Och då har vi för första gången (på sju års nattarbete!) planerat aktivitet! Det blir besök i stadskyrkan med alla boysen. Ingmar Johanssons Mysteriummässa. Vill gärna gå på den och brukarna kan nog också behöva få sig lite Gudsord emellanåt, visst? Det är ju så många hedningar som jobbar hos grabbarna, så de behöver en motpol. Hehehe...

Måste bara få dra en grej som jag skrattade åt. Säkert gammalt som gatan, men jag är ju så mossig så jag hade aldrig hört det här. Kurskamraten sa att kvinnans motsvarighet till pungsvett är... läppglans. Fyndigt!
Ruskigt pubertalt, jag vet, men har man låg humor så har man. Jag erkänner utan omsvep.

Nä hörrni. Dags att dra täcket över huvet och sova en stund.
(Jag kan inte sova utan att ligga helt under täcket. Bara näsan sticker fram. Jag förstår inte hur jag kunde dra på mig en sån ovana. Blir lätt lite besvärligt under varma högsommarnätter.)



Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahahah, då får jag bara säga att jag har samma låga humor som dig då =)

Ha det så fint!

2009-04-04 @ 21:24:12
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig natt!!! Sov gott så ses vi i kväll/ Åsa:)

2009-04-05 @ 08:57:38
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Fru Lundgren

Hej Vännen!

Nu har vi kommit hem från IKEA.

Tyvärr måste jag meddela att de röda mattorna och värmeljusen var slut. *suck

Köpte dig draperiet och den svarta mattan och så kan du får ett gäng värmeljus av mig :)

2009-04-05 @ 09:50:10
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0