Hur gör man?





Jag vill ha ett piano. Har alltid önskat mig ett sånt.
Har alltid önskat att lära mig spela på ett sånt.
Är väl inte så där övertygad om att det går, men min kompis som kan konsten hävdar att det är enkelt.
Dessutom skulle jag vilja att våra barn fick chans att lära sig om de vill.
Dessutom är ett vackert piano en klädsam möbel.
(någon antydde att det kan tänkas bli en avlastningsyta, men det tror jag inte på)

Men hur får man ett piano? Bara så där? Det finns ingen "Önskas få"-katergori på Blocket.
Ska man lägga det under "Köpes"? Pris: Gratis?

Så här:

Önskas köpa:  Gratis Piano.

Högt, välvårdat och fungerande piano önskas få av dig som tröttnat på ditt eller drabbats av tondövhet.
Av dig som fått platsbrist, eller av dig som helt enkelt fått nog av att din partner efter sju års klinkande fortfarande bara spelar Fur Elise...

Hör av dig så hämtar jag!





Kommentarer
Postat av: Fru Lundgren

Jag har ett du kan få låna på obestämd tid!

Jag har fått det av min mamma så jag vill inte sälja det, men jag rymmer det inte, så du får gärna låna det ett bra tag. Det är fult, men lättspelat!

2009-04-16 @ 10:11:48
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0