Bordsskick.

Lunchrast. Valdino Acusticum, Fredag 11:10: Urk! säger kurskamrat Lundgren. Det där ser ju ut som nåt hunden har kastat upp (jag har råkat ta med mig en smakbit av nån vegetarisk gårdagsrätt, som när det hamnat på tallriken ser allt annat än gott ut. Rödrandigt, brunt, kladdigt). Kurskamrat Karlsson säger i stället att matklutten, som fått flytta från min tallrik till en servett, ser ut som restavfallet hos nån med magsår. Ja, säger jag. Eller Ulcerös Colit.

Vad jag inte förstår är varför det är så roligt att skoja om äckelpäckel. När man sitter och äter...

Såg f.ö att Niclas Wikström i samarbete med en massa andra, skulle anordna problemlösartävling för studenter. I lag om fem personer får man ett problem att lösa och till hjälp har man en expertpanel. Lagen får gärna vara blandade mellan de program man studerar. Så vad säger ni, ska vi anmäla oss? Jag, i egenskap av blivande plåstertant, Fru Lundgren, barnmorskeaspiranten, Du Johansson och din kompis Eva, pedagognördarna. Och så mediagurun Kenny. Skulle inte det bli hur bra som helst?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Måste göra dig besviken men jag jobbar inte lördag.

Emilia och Alexander och hans föräldrar kommer till oss på lördag . söndag ska vi på dop.

Men jag kommer förbi på en te kopp på lördag kvällen , om jag får?????

2009-04-24 @ 15:09:38
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Fru Lundgren

Räkna med mig :)

2009-04-24 @ 15:57:09
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0