Vad kan man önska sig mer?

En strålande vacker dag som bjöd på sol och (äntligen!) värme
och en massa trevligheter!

Först sommargudstjänst, som traditionen bjuder...


...med hemvändande utflyttad pastor + hans fru.
Många bekanta och välkända ansikten.


Och sen grilla med goda vänner.
Vilken förmån och glädje att få ha dessa människor omkring sig!



Vi kunde sitta ute i shorts utan att frysa!
Klockan var nog en bit efter 20 innan första familjen bröt upp.
(hade det varit för sju, åtta år sen hade ingen gått hem förrän 02... livet förändras!)

*

Gårdagens kväll var ju också fin... och trevlig!
Jag och en kompis tog ledigt från... ja, från allt egentligen,
åkte till Havsbadet (konsert på Havsbadskyrkan)... och sen tog vi en fika på Nodo
(tänk att det finns ett kvällsöppet café i stan! Utvecklingen går framåt även här...)
och där satt vi en bra stund och bara surrade...








Kommentarer
Postat av: öjebybo

Så härligt det låter! Jag och en vän for vid tio tiden i går och tog ett kvälls dopp, det var jätte varmt i vattnet. Men vilket väder vi har idag, man kan tro att hösten har knackat på.

2008-07-21 @ 12:26:27
Postat av: Fru Lundgren

Vaddå "livet förändras"?!

Klart att liet förändras, men inte sängtiderna.

Jag har inte lagt mig före 00,30 på hela veckan. Igårnatt la jag mig 01,30. Det kändes helt OK då, men mindre OK imorse när jag skulle upp på jobbet.

*en får skylla sig själv....



Hörde att du ska ha ditt samtal snart. Hör av dig! Jag har ett tips att ge!



2008-07-21 @ 13:41:09
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0