Akut hjärnsläpp.

Hade besök ikväll.
Kan inte säga vem, men det har med någons bröllop att göra...
...sen säger jag inget mer...

Jag kände att jag lämnat hjärnan på annan ort ikväll.
Gästen måste ha trott att det fattades en och annan häst i hagen.

Ungarna hoppade i soffan, jag rensade bland fotona i vår dator,
innan den halvtrasiga datorn äter upp alla bilder.
Dessutom försökte jag ha lite koll på vad som sas i rummet bredvid.

Resultat: sprang fram och tillbaka som vore jag en vimsig höna. Sluddrade
och tappade tråden, verkade ha ett IQ på... låt säga... 50 kanske.

Hoppas gästen har överseende.
Eller i alla fall förstår att det inte är ett konstant tillstånd.

*

"Man är inte dum för att man bland har lite otur när man tänker..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0