Nu funkar det väl...

Lite ny design och så har jag rättat till kommantarknappen och länkarna, så nu ska det gå att hitta!
Ni som tycker det funkat dåligt, samt ni som använder Mozilla Firefox... skule bli glad om ni kunde lämna en kommentar
och berätta hur det funkar...

*

Inskolningen på dagis går bara fint för sonen.
Hans f.d dagmamma jobbar ju där, så det första han gjorde när vi kom till dagis igår var att ge henne en stooor kam.

Och jag längtar efter mitt jobb och mina arbetskamrater. Tillbaka till verkligheten.
På måndag är det dags!

Nu ska jag ta på mig flytvästen och simma iväg till brevlådan. 
Vi ses !


Måste nog ta och kolla tisdagstema idag...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Superfin sida. Har varit o köpt ny dator idag, så nu ska jag förska lära mig en massa finesser i vinter. Får se hur det går. Jag är ingen tekniker.

2008-08-19 @ 17:07:10
URL: http://tallbodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0