Man möter odjur...



Vi for till svärföräldrarnas (mina alltså) sommarstuga, tillsammans med ett par andra familjer.
Hektiska roliga dagar som avslutades med fiske efter att barnen somnat.
Damerna for ut och fiskade två kvällar och de andra två kvällarna var det herrarnas tur.

I halvmörker och fem plusgrader fiskades då denna best upp.
Efter år av längtan och idogt försökande.
1,4 kg och 46 cm abborre!

*

Stor dag i morgon.
Vigsel och bröllopsfest ska vi på
och nu gäller finslipning av detaljer och spex.

Har jagat ett par skor i stan
(nä, alltså inte jagat skorna bokstavligen)
men mina fötter lämpar sig inte för skor.
Jag borde ha bott i djupaste Afrika och levt mitt liv helt utan skor.
Det blev ett par hyggligt snygga, men ack så obekväma svarta skor med klack.

*
Börjat samhällskunskapskursen.
Less på semester. längtar till jobbet.
Börjar om en vecka.
Vill blogga mer, men hinner inte...

*




Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hua, vilken ful fisk! Vem? ehhh...

Hm, hoppas dock att bröllopet blir ok - och vill man vara fin får man lida pin!!! ;) Skorna är säkerligen underbara så... äh... ;)

Må så grankott... ngn som letade med ljus och lykta innan man hittade till kommentatorsbåset... fanns ju ingen länk på min skärm, bara leta med råttisen och titta jag hittade in!!! ;) Firefox som inte kan se bara, eller?

2008-08-16 @ 16:12:38
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Fru Lundgren

Nu är Frugan GRYMT nyfiken på hur det gick med bröllopsfesten. Jag kunde inte komma till vigseln då jag var fast ivid Storforsen med makens kusiner från Uppsala.

2008-08-17 @ 07:45:38
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0