Jag har blivit nominerad, fick jag veta...


Av Annelie.
Det var ju trevligt... att hon gillar min blogg alltså!

Jag vet dock inte riktigt vad det hela går ut på...

...fast jag antar att det egentligen inte går ut på så mycket mer än att jag ska
nominera sex andra bra bloggar och länka till dem, så
att andra hittar dit.

Men förklara gärma för mig... jag är nog lite bakom flötet:
Om man kan nominera bloggar,
kommer nån då att vinna? Och i så fall: vem och hur går det till?

Ja, skit samma... jag ska  helt klart nominera några...det är ju bara så svårt att välja... alla mina länkar går ju till
 kanonbra bloggar. (så klart, annars skulle de inte finnas med i min lista...)

Och om man nu ska nominera bloggar, så
ska man också motivera varför, tycker jag.

Jag nominerar bara bloggar som jag inte sett nån nominering hos tidigare,
för det är de bloggarna som måste få synas mer:

Fru Lundgren
-för att hon bloggar om vardagsliv, familj och arbete... på rim!

Intresseklubben
-rolig blogg och rolig bloggägare.
Han har gjort en stor insats för sin hälsa. Och bloggat om det.

Leffes Horizont
-intressant och varierad blogg med
korta kärnfulla inlägg.

Mindra - ett mirakel
-av en mamma med ett annorlunda familjeliv.
Hennes yngsta barn föddes med vattenskalle.
Stark blogg som berör.

Ninnies andra hem  
-blogg om en mamma som mitt i vällingkarusellen lever med ett funktionshinder.
Bjuder frikostigt av sig själv och sitt liv.

Den uppmärksamme ser förstås att jag nominerat fem bloggar... kunde inte bestämma mig för nån fler...

Vill också tillägga att om ni som blivit nominerade inte fortsätter kedjan kommer ni att drabbas
av olyckor och era hundar kommer att få rabies och era svärmödrar
kommer att hemsöka er tre gånger i veckan...

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Vad gullig du är som nominerat mig! Tack! glad

2008-08-24 @ 22:21:22
URL: http://ninnies.se
Postat av: Leffe

Och du har blivit nominerad hos mig.

2008-08-24 @ 22:37:18
URL: http://leif.bloggagratis.se/
Postat av: Fru Lundgren

Tack för nomineringen!

Är det nu man ska hålla tal?!

*skrattar

Jag blev i alla fall jättegled och ska genast börja fundera på vilka bloggar jag ska nominera....



2008-08-25 @ 08:50:48
URL: http://ynna.bloggagratis.se
Postat av: Pernilla

Hej !



Ja man får ju tacka så mycket det värmer i mitt hjärta att någon tycker om det man skriver om.

2008-08-25 @ 09:43:55
URL: http://mindra.bloggagratis.se
Postat av: Annelie

Hhaha, det lät ju hemskt =) Jag tycker också mankan skriva varför. Jag tänkte helt enkelt inte på det eftersom det inte framgick. Men trevligare blir det.



Jag gillar din blogg skarpt för att du skriver med en sån underbar humor, så nu vet du =)



Ha det fint/kram

2008-08-25 @ 18:54:28
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0