Dag 7: Min bästa vän!

Det blev ingen sexa, men en snabb resumé av gårdagen låter meddela att jag påbörjade en ny praktikperiod efter att jag varit hem och sovit en liten snutt efter 38-timmarshelgen.

Åter till sjuan:

Min bästa vän. Henne har jag att tacka för mycket. Det har jag sagt förr, men det tål definitivt att sägas igen.
Vi träffades redan i lekis, gick sen mellanstadiet tillsammans utan att nån av oss minns varann... sen i sjuan började vi umgås, hur det gick till vet jag inte riktigt, men så blev det och jag är övertygad om att det finns en mening med det. Sen dess har hon betytt oerhört mycket för mig och så är det än i dag.


Kommentarer
Postat av: E

Tack!

2010-12-23 @ 12:02:27
Postat av: E

Tack! Du betyder mycket för mig också men det hoppas jag du vet.

2010-12-23 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0