To Do

Måste ta tag i saker:

1) Ringa Alltele så att vi får ordning på den fasta telefonen (åskan slog ihjäl modemet för en månad sen).

2) Ringa tandläkaren. Jag tror att de glömt av mig. Påbörjade behandlingar i januari, men Folktandvården verkar ha gått under jorden nu. Nä, förresten, det är en konspiration: de ska se till att jag inte hinner avsluta mina behandlingar innan nästa januari, så att jag inte får den allmänna tandvårdsförsäkringens rabatt från Försäkringskassan. Så är det. Jag visste väl att tandläkare är ondsinta.

3) Städa bilarna. Måste dock hyra en container först.


Kommentarer
Postat av: Maken

Bilen! Inte bilarna. Men du har rätt, det krävs nog en container för att rymma allt skräp från Volvon. Det märks att jag mest kör Toyota nuförtiden, hehe! (Jag bäddar i garaget)

2010-09-02 @ 09:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0