Tänderna...

Kommentar från systerdottern (nu har polletten trillat ner att det var du :-)):

"Så du har fortfarande drömmar om lossnande tänder? Kommer ihåg att du berättat om det förr. I en drömtydarbok jag läst står det att lossnande tänder kan betyda att man är rädd för att åldras! "

Hehe... rädd för att åldras? Jo tack! Det stämmer nog. Vi hade föreläsning om "det friska åldrandet" förra veckan och inte kan man väl säga att det är lockande, direkt... föreläsaren radade upp alla kroppsliga förändringar som inträder med stigande ålder: Håravfall, grått hår, synnedsättning, hörseldito, förslappad hud, problem med lilla blåsan, bla bla bla... Trevligt, trevligt...

Sen skrev systerdottern: "Hoppas vi ses snart igen!"

Det hoppas jag också. Ta och kom och hälsa på. Ta med dig lillebroren också.
Kram på dig!

Så sitter man vid datorn igen... jag har kollat på ett avsnitt av Sjukhuset, solen har gått ner över det isfria träsket (Jo, det blev den 11:e i år också. Månntro jag minns det till nästa gång?), jag lyssnar på Toto på Spotify, Facebookar lite, har det trevligt i största allmänhet... kunde vara sämre.


Kommentarer
Postat av: Nina

Jo, visst är det lite läskigt med åldrande!

Vilken tur att du kände igen mig! ;) Vill gärna komma och hälsa på, måste bara göra bort en bunt skolarbeten först!!!

2009-05-12 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0