Men ja e inte bitter...

När jag stod i köket och kokade mitt morgonte så såg jag hur min kompis hämtade upp de andra kompisarna. Nu är de på väg till Ikea... och själv sitter man här med influensavirusarna vinande runt huvudet. Jag har inte blivit sjuk själv, men det är väl bara en tidsfråga...

Lite bittert kanske det är ändå, att det inte blev nåt Ikea för mig.
Shoppingen må vara... men själva resan...  sällskapet...  trevlighetsfaktorn...

Jag skickade dem ett sms:

"Ha det så trevligt idag då, era attans lyxlirare.
Tänk inte på mig som sitter här hemma och sörplar på en bitter tekopp"

Och så några smileysar på det, för det var skickat med kärlek.
Jag unnar dem verkligen en trevlig dag.

Försöker trösta mig med att om tre veckor åker vi till:








Jag förstår om ni inte förstår vidden av det här.
Hur stort det är.
Har som sagt väntat i tio år...

Idag är i alla fall dottern feberfri och hyggligt pigg,
så jag tror det blir en vända till Beijer.
Måste ha krokar till ett litet projekt.
Jysk blir det nog också. Projektet kräver lite sammetstyg för att
bli riktigt bra... bilder kommer sen, när hela badrumspimpningen är klar. Det närmar sig.
Måste såga några bitar ur en limträskiva, måla, sätta handtag och gångjärn också.
Det gör jag för hand, eftersom jag inte ids vänta på att nån med cirkelsåg ska förbarma sig.
Min man tycker förresten, lite cyniskt så där,  att ordet cirkelsåg är ganska överskattat, eftersom man ju bara kan såga rakt med den, hehe...

Sen är nog badrummet klart. Nästan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig vännen!!! Synd att du missade ikea men det går ju fler tåg. Kram

2009-05-02 @ 12:19:11
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Sofie

Här har vi influensa också... snoret rinner och febern stiger blää så tråkigt!

2009-05-03 @ 13:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0