19:28... far away from 20:00

Första tentan avklarad. 13 handskrivna sidor inlämnades efter 3:30. Timmar alltså. Inte minuter.
Känns som att det gick bra, bättre än jag trodde. Inga frågor om referensteknik enligt Jarl Backman.
Inga frågor om vetenskapsteori.

Men jag reserverar mig. När jag vet resultatet meddelar jag om det verkligen gick bra. Eller inte.

Nu ska sonen i säng. Går på andra andningens speed. Maken har just vaskat av honom en riktig Hitlermusche bestående av lika delar kladd och ludd.

Bokgrupp ikväll. Två veckor sen sist. SOM jag har väntat. Och aldrig har 19:28 känts som en evighet till 20:00...

Kommentarer
Postat av: Fru Lundgren

Önskar att jag också kände det där lugnet.

Jag ska gå omkring med en STOR klump i magen i två veckor och vänta på att den där eländiga tentan ska bli rättad.... suck



Nu ska jag börja tapetsera. Hoppas det går vägen :)

håll tummarna!

2009-03-12 @ 20:01:33
URL: http://ynna.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0