Mitt sommarlooov, vad jätteskönt mitt sooommarl....

Så var då terminens samtliga tentor skrivna. Som vanligt är det värsta kvar: att vänta på resultaten! Jag är rätt säker på att jag klarar mig men, och jag törs nästan inte säga det här högt: VG på båda tentorna innebär totalt åtta VG, inga G eller U denna terminen och det skulle kännas fiiint...

...och ajajaj... det där skulle jag inte ha sagt!

Nu kommer såväl moralens väktare som Jante och Murphy att hoppa på mig. Oh, vad jag kommer att få äta upp det... Man får INTE vara nöjd eller framhäva nåt man gjort bra. Därför kanske jag borde kompensera med några rikitga dåligheter: Jag är slarvig, disträ, plump och ganska lat. Jag är överviktig och borde ta tag i det, men faller till föga för vackert inbakat socker varje dag och dessutom hatar jag motion. Jag baktalar mina föräldrar och mår inte ens dåligt av det. Jag bävar för att åka på långsemestrar med barnen för att jag tror att de kommer att börja bråka redan i Jävre...

Så där... nu har jag kompenserat min VG-frossa! Status Quo.

Nu blir det alltså sommarlov! Haha, jag trodde nog inte att jag skulle ha sommarlov mer i mitt liv, men men...





Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag håller med dig. Sommarlov är jätteskönt. Det var länge sedan man hade det, men man minns ganska väl. Inte regnade det en endaste dag utan alltid sol, värme och massor med bad eller?

Själv har jag bara jobbat och jobbat hela helgen. . .

2009-06-08 @ 09:11:08
URL: http://waterdrops.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0