Ostkorv och köttätande växter

Nu har dottern fått en ny... vad kan man kalla det?... hang-up, kanske.
Köttätande växter.
Hon vill ha en sån.
Hon letar dem ute i dikena.
Hon tror på fullaste allvar att man kan ge dem fläskfilé.
Jag har försökt förklara att de där köttätande blommorna nog bara äter små, små insekter.
Men det ju tror hon inte på... och vem kan klandra henne. Jag skulle också vilja se en blomma som slukar köttstycken till middag. Fast helst inte hemma i mitt köksfönster.

För övrigt blev jag www.blienvinnare.nu:s 999.999:e onlinebesökare, när jag loggade in på blogg.se idag. Klockan 22:21:54.Tänk, igår blev jag också den 999.999:e besökaren. Då var klockan 21:34:19.
Wow! Vilken turmänniska jag är! Att det bara går ha så flyt. Hrmm...

Jag har trotsat min värkande axel och målat staket ikväll. Kanske inte mitt mest begåvade drag, fast jag tänkte att om jag ändå måste gå på antiinflammatoriska preparat framöver (jag antar att det blir så), så är det lika bra att slita ut axeln rejält. Så att man får valuta för pengarna, liksom.

Nu ska gubben äta ostkorv (ööörk) och själv ska jag ha polarkaka med rökt medwurst.
I morgon kväll blir det filmkväll hos Anett. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0