En liiiten liten paus...

Nu har jag ju förstått att det är fler än en kurskamrat som tittar in i bloggen. Till och med folk i Kiruna.
Egoboosten är fullständig! Hehe...

Måste passa på att fråga er, mina klasskompisar (klasskompis låter fjortis, tror man kallar det "kursare"):
-Hur mycket på Nortonskalan längtar ni till torsdag klockan 14??
Förstår ni det stora i det? Tentaveckan är över då!
Man borde nästan fira det med en kopp sprit.

Fast lyckan är kortvarig: det är ju ett tvärt lappkast in i nästa kurs.
Och som jag fattar det så har de lyckats klämma in en tenta även där,
trots att de kallar kursen för "praktisk".

På tal om praktisk: har ni skickat in kursutvärderingen?
Det efterfrågades åsikter om den praktiska examinationen
och jag snålade inte med orden...

Nu tillbaka till omv-boken.
Hinner nog läsa på om kroppstemp innan jag hämtar barnen.
Och kom ihåg: Det finns ingen normal feber!


Kommentarer
Postat av: Nina

"en kopp sprit"



hehe :)

2009-10-28 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0