Inget att säga...

Vad bloggar man om då man inte har nåt att säga?

-Att julen närmar sig, men julstämningen lyser med sin frånvaro?
 På precis samma sätt som lådan med julsakerna håller sig borta...
 Kan möjligen ha ett samband.

-Att vi varit och hälsat på en vecka gamla färskingen i gänget idag. Ujujuj... så pluttig och så söt! 
 Och genast blir ens egna barn stora som hus och man kan inte fatta att de en gång varit så små...
 ännu mindre, till och med!

-Att karlarna är i sporthallen ikväll och idkar oldboysbandy. Låter inte hälsosamt... vore inte boule bättrre?

-Att jag allvarligt funderar på att provlägga mig på spikmattan som min man lånat av sin mor... är bara rädd att jag  tuppar av och ingen hittar mig eftersom den enda som är vaken förutom jag, kanske ligger avtuppad i sporthallen för att han spelat bandy...

-Att vi påbörjar ny kurs på onsdag. Praktiken är slut (sorgligt nog), alla tentor klarade (lyckligtvis)och det här blir en riktig pluggarkurs. Njurfysiologi, smärtfysiologi, allmän farmakologi och läkemedelsräkning.
Ingen campusvecka, bara Marratech. Så vi kan få oss mycket ledighet i jul om jag bara har disciplinen att plugga på avsatta, i förväg bestämda tider (företrädesvis kvällar och nätter om vi ska kunna få den där lediga julhelgen...)

-Att nya, fast ganska gamla bilen går bra, ta i trä. Det är en obeskrivlig upplevelse att ha ständig tillgång till bil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0