Jasså gör hon??

På Expressen avslöjar Mona Sahlin varför hon röstar på Socialdemokraterna. (!!)

Ni har väl varit iväg och röstat? Om inte har ni en stund till på er innan vallokalerna stänger.

Det är svårt att välja, men varje röst på ett rumsrent parti betyder ett litet steg bakåt för de fula fiskarna Sverigedemokraterna. Eftersom vi var de enda röstarna vid det tillfälle vi var till vallokalen i morse, så hade jag lätt kunnat kuppa och slänga bort alla Sverigedemokraternas valsedlar... och faktiskt så var jag frestad... men jag insåg att jag då inte hade idkat ett dugg bättre demokrati än Sverigedemokratena själva... dessutom har jag hög tilltro till människorna i den här byn. Lär inte blli nån strykande åtgång av fuffenspartiets sedlar.

Ta fram ditt röstkort och ge dig iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0