Raka rör...

Kom just på en annan grej som hände igår.
Som jag ju berättade hade vi två busiga men snälla gossar på besök några vändor.
Eftersom vår dotter ju vaknat halv sex och alltså sovit ungefär sex timmar den natten, så
bestämde jag mig för tidig ingång i går kväll...

Men en av gossarna klagade (eftersom jag sa att de måste gå hem) och tyckte att vår dotter skulle få vara ute längre.
Jag försökte förklara att vi skulle ha lite myskväll.  Pojken sa så:

-Men hörrö du Victoria. Jag tycker att vi gör så här istället. Du tar in lillebror och myser med han, åsså får hon (vår tjej) bestämma om hon vill vara ute med oss istället för att mysa.

En blivande chef, månne?


Kommentarer
Postat av: M

Han var minsann företagsam. Nästan läskigt när de är så där. Jag saknar mössan i hand och bockandet inför äldre människor.

2009-08-10 @ 09:14:46
URL: http://kulturkofta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0