Hej, jag heter Victoria...

...och jag har inte hypertoni!

Får sluta med medicinen fr. o .m idag.

Nu har jag alltså en osprättad 100-pack Sparkal Mite hemma. Helt i onödan. Det var ju lite dumt. Jag ogillar det här med att det kasseras dyra och säkert miljöonyttiga grejor. Sånt som inte går på öppet köp, så att säga. Det är inte kronorna och örena det handlar om för min del, jag har betalat mindre än den faktiska kostnaden... Men nån annan hade ju kunnat få nytta av pillren istället.

Jaja... kul var det i alla fall. Normalviktig och utan blodtrycksmedicin.

Kommentarer
Postat av: EVA

Härligt !!! Himla skönt att slippa medicin...tyvärr är inte jag där...än iaf :)



***

KRAAAM EVA

2011-01-19 @ 16:03:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0