Trött i ögat.

Gjorde morgonjobbet klart tidigare och smet hem. Så får man inte göra. Men jag hade inget val: vi har haft kursintro. Medicinska och kirurgiska sjukdomstillstånd. Strax blir det föreläsningar om hjärt-kärlsjukdomar, så snart slår väl jag-lever-inte-som-jag-lär-och-lär-väl-snart-få-hjärtsnörpångesten in.

Haft en hejdlöst rolig natt på jobbet. Åsa och Thomas har underhållit mig och jag har skrattat mig avig. De har jobbat hela helgen och då brukar söndagakvällarna vara såväl oseriösa som omoraliska och icke rumsrena.
Bara galenskaper hela natta!

Har just intagit tidig lunch (klockan tio) så att jag kan utnyttja ordinarie lunchrast till att sova... sen har vi fler föreläsningar på eftermiddagen.  Det här är ytterligare en oerhört mastig kurs, så det gäller att ligga i från början (vem är det jag försöker lura, haha...). Kurslitteraturen, som vi inte lyckats låna eller löpa beg. går på 2386 spänn och då har vi bara en av varje. Det funkar nu när vi ska grupparbeta, men närmare tentorna måste vi nog investera i en, eller åtminstone en halv uppsättning till.

Nytt videokonferensprogram har vi också... och förvirringen är fullständig. Blir en spännande dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0