Fördelen med knark

Jag är inte på något sätt drogliberal.
Men det finns tillfällen då substanser med central verkan är endast av godo:

-Tandläkare Fernando har borrat, karvat, filat och spolat i min tand i två timmar non-stop idag.
Och jag har legat där, mild i sinnet och tittat rakt upp i den starka lampan och tänkt att han Fernando nog är en rätt trevlig prick ändå.

-Jag har nickat och gurglat på tilltal och spottat på beställning.

-Jag har stått vid luckan och utan att ens bli irriterad tryckt "godkänn" när receptionisten debiterat mitt konto 2060 kronor.








Kommentarer
Postat av: Nina

Först är man rädd för tandläkaren, och sedan tandläkarkostnaden!

2010-02-10 @ 18:48:37
Postat av: Victoria

Haha! Ja, det är sant! Det är därför det är så bra att vara hög... det blir mindre smärtsamt, båda delarna.

2010-02-10 @ 19:10:22
URL: http://vickanonline.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Ta med dina böcker till helgen så kan jag försöka förhöra dig till tentorna,om du vill.Helst vill jag att du är drogfri då :)

2010-02-10 @ 21:12:08
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0