Det man inte förstår...

...är i storleksordningen betydligt mycket mer än man faktiskt förstår.
Även i det lilla runt omkring.

För tillfället är orken så slut, så slut. Det trodde jag nog att den var för länge sen, men
det går alltid att krama ur några droppar till. Och när inte det heller går kan man vända orkförpackningen avig och slicka den ren... fast sen då? Var kan man köpa ny?

Det är inte studentlivet som tröttar ut. Inte sjuka barn och ännu mer sjuka barn heller... inte familjeliv och inte husreparationer. Inte snöskottning eller stiga upp tidigt.

Men att försöka göra sitt bästa och sitt allt efter bästa förstånd för någon som verkligen behöver... och att inte nå fram. Att inte på något sätt nå fram.

Det tar ork.

Kommentarer
Postat av: M

Jag fick ett ord i rättan tid av en underbar människa när jag lämnade återbud till en träff vi skulle ha. Jag orkade bara inte och då skrev hon så här: Min vän, nu ska du inte tänka så - jag ska va din kraftdepå. Förlita dig på dina nära och kära. Låt dem bära dig en stund och pröva på att inte vara sååå stark. Jag kan laga lite mat åt dig om det skulle hjälpa? = ) Stora kramar med jättemycket kraft kommer här *******************************

2010-02-09 @ 08:30:38
URL: http://kulturkofta.blogspot.com
Postat av: Erika

Vi tänker på er.

Kram Erika

2010-02-09 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0