Ett år...

Eftersom vi var borta i lördags så kunde jag inte göra nåt inlägg. Fast det fanns i tanken hela dagen:
Just i lördags, 12:e september, var det ett år sen Carolin försvann. Ett år sen jag läste på PT:s nätupplaga att en Pitekvinna var försvunnen. Jag minns att jag tänkte att det säkert fanns en naturlig förklaring, det skulle ordna sig snart. En stund senare samma dag, när jag stod och strök kläder så ringde min svärmor till min man och berättade att det var Carro som man sökte efter... och i den stunden förändrades hela min världsbild: Det finns saker som bara inte händer. Inte här.  Och så händer det likafullt. Och under det år som gått har jag bara lyckats förstå en enda sak: Att jag aldrig, aldrig kommer att förstå...


Kommentarer
Postat av: EVA

Ja det såg för hemskt ut innan...



Ja usch vilken höst det var ifjol...finns inte ord...och att få veta vad som verkligen hände och varför...det får vi nog aldrig.



***

KRAAAM EVA

2009-09-14 @ 22:52:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0