Usch...


Jag gillar inte idén egentligen. Känns tantigt... men jag har ändå köpt en vaxduk.
Eller två har jag köpt, egentligen. En tygvariant under och en genomskinlig plastiplastig ovanpå.
Har faktiskt lite svårt för blommigt också. I vanliga fall.
Men den här är riktigt snygg.

Less på ful, gropig, missfärgad bordsskiva.
Less på dukar som är rena och släta max tio minuter
per gång de tvättats och strukits.

Så nu blev det en sån här.
Turkos förstås.
Vore ju dumt att frångå hjulspåren.

Dock har jag ändå frångått hjulspåren på ett sätt.
Vi har möblerat om.
Nu skulle det, rent teoretiskt,
rymmas en Klippan
på kortväggen.
Men min man låter sig icke övertalas.

I morgon handmassage och taktil beröring på schemat.
Känns sådär, är ju inte själv nån älskare av massage.
Stressad till max nu, känns som om jag halkat efter,
som om jag har femtusen andra saker att tänka på,
som inte går att sluta tänka på
och det är svårt att hitta fokus.
Men jag måste försöka komma tillbaka till ordningen igen.
Koncentratioooooon.


Kommentarer
Postat av: EVA

Ja man är väl tant då...hihi ! Fast jag täcker ju inte heeela bordet med vaxduken utan bara runt vårt ljushål på köksbordet...:D!



***

KRAAAM EVA

2009-09-09 @ 22:09:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är ju ändå 30+ ;)

Bra att du lär dig massage för jag tror vi på jobbet står i kö för att få lite!!!

2009-09-10 @ 09:42:08
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: Annika

Har du sett att det finns ett piano på blocket som bortskänkes? Kanske passar till väggen.

2009-09-10 @ 10:21:23
Postat av: Maken

Annars finns ju jag att tillgå som övningsobjekt. Ser speciellt fram emot massage av mer intim karaktär... Men det är kanske inte förrän nästa kurs?!

2009-09-10 @ 16:39:39
Postat av: jessi

va fasiken!?!?!? Det är väl ingen tant över att vara förtänksam?!?!

själv är jag en stolt ägare till en rutig i limegrönt som e så jäkla snygg och sen lade jag en tvättbar änny snyggare ovanpå.

Inte en enda har sett att det är en vaxduk =)

2009-09-10 @ 20:42:13
URL: http://jessilundgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0