Spännande saker!

Stor dag! Provat ge subcutan injektion. Kändes väldigt allvarligt och nästintill högtidligt.
Blir ju mer på riktigt än att bara lära sig teoretiskt.
Till på köpet fick vi favoritläraren (hrmm....) som jag faktiskt måste ge cred för att hon var mycket trevligare
än tidigare. Finns nog ett hjärta i henne trots allt. Men jag kan ändå inte komma ifrån att undra varför hon inte sökte sig till det militära...

I morgon: venprovtagning! Mycket svårare än dagens utmaning. Vi kom överens, jag och min samarbetspartner idag, att vi skulle använda varandra som övningsobjekt även i morgon, eftersom det känns lite tryggare, vi har ju testat varann idag. Det finns dock två stora skillnader mellan oss. För det första: Hon ogillar att bli stucken. Jag har inga problem med det. För det andra: Hon är lättstucken medan jag har osynliga vener långt borta i det fördolda. Kan bli en spännande dag.

Bäst att ta en dusch och bege sig i säng. Tidig morgon väntar.
Jag är oerhört tacksam över att det aldrig är jag som är chaufför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0