Söndagsångest.

Vi bowlade i Umeå igår... Bowling, vilken fantastiskt trevlig sport!
Och lagom jobbig. Måste man göra oftare! Kanske som julavslutning med bokgruppen??
Lite mat och lite kägelbana? Eller kanske på tjejfest med jobbet (om det nu blir nån mer sån)?
Eller med kompisarna. Vad som helst.

Helgen har varit avkopplande!
Trevligt sällskap, trevliga aktiviteter (bowling, shopping, mat, mat, mat och surr).
Tack vare detta har börjapåförstariktigapraktikensomräckerfyraveckorångesten hållit sig långt borta, men
nu på eftermiddagen började det koka under ytan.
Tänk om man kunde sluta oroa sig så mycket...
Det är för väl att vi "bara" har praktik sex timmar om dagen. Jag kommer att vara helt slut bara av att
försöka att inte se ut som ett fån hela dagarna. Ojoj. Hoppas jag får mycket att sysselsätta sig med.
Om man ser upptagen ut, så skiner fånigheten inte igenom lika mycket.

Nu hinner jag ju bara gruva en timme till, tack och lov, sen ska jag sova och sen är det dags att börja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0