Undrar när vi kan börja håva in cashen?

När min man hör författare och poeter jiddra på om andliga dimensioner som vi andra inte varit i närheten av, när Bolibompa visar program som är snäppet nördigare än Staffan Westerberg och Caroline af Ugglas ångestsjunger i Så ska det låta, med en röd och en vit stövel på fossingarna, då brukar min man ta en osynlig joint mellan fingrarna och suga så hårt han kan. Han vill alltså bildligen demonstrera att han tror att de här människorna är kraftigt pårökta när de gör sina performance...

Det är fantastiskt roligt, jag skrattar hjärtligt varenda gång!

Och säga vad man vill om alla djupingar. Bergman, Kristina Lugn, Karin Boye och så vidare...
...men jag tror att vi har ett par presumtiva poeter i det här huset också.

Dottern har som jag tidigare nämnt uttryckt att , citat: "drömmar är inte gjorda av atomer". Djupt så det förslår.

I dag kom sonen och påstod att grå glass smakar som Öland.

Vad månne det bli för storheter av dessa barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0