Utmaning.

Fick en utmaning av Karro. Går ut på... ja vad sjuttsingen gick den ut på? Måste backa och kolla...

...jag citerar:

"Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Du får inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Om du utmanar någon med listan så får den personen, om ni skulle råka ha namn som börjar på samma bokstav, inte ge samma svar som du (utom namnet då om ni heter lika)"

1. Vad heter du?: Victoria

2. Ett ord på fyra bokstäver: Veta.

3. Flicknamn: Vilhelmina.

4. Pojknamn: Vojcek.

5. Yrke: Visionär, velocipedreparatör.

6. Färg: Viloett.

7. Klädesplagg: Virkad Väst.

8. Mat: Vårrullar. Västerbottensostpaj,

9. Sak i badrummet: öööh?? Vattenklosett?

10. Plats/stad: Västerhiske (Umeå). Har jobbat där.

11. En orsak att vara sen: Verkligen inte Hehe...

12. Något man skriker: -VAR *#%µ# ÄR MIN HANDDUK/BILNYCKLARNA/TELEFONEN??

13. Film: Vem drog ur proppen? (Göra Kanal)

14. Något man dricker: Vatten, vodka och vin. Helst inget av det.

15. Band: W.A.S.P
(Ja, ja... dubbelve, jag vet... För den som vill ha ett gott skratt rekommenderas det gamla klassiska avsnittet av "Svar direkt" där Siwert Öholm går till angrepp på death metalkulturen).

16. Djur: Volp (bebishund alltså...).

17. Gatunamn: Valhallavägen i Hufvudstaden. Been there.

18. Bil: Volvo.

19. Sång: Vintern rasat ut... Vårvindar friska... Visa vid midsommartid.

20. Känd person: Vanessa Carlton, Victoria Tolstoy.

 Utmanar   Åsa och Johan,  (fast egentligen Åsa eftersom du har roligare begynnelsebokstav) Johansson, Fru Lundgren 

Kommentarer
Postat av: öjebybor

I morgon ska jag göra utmaningen har så ont i skallen i kväll efter min jobb kväll hos M.

2009-03-09 @ 21:43:49
URL: http://pointerliv.blogspot.om
Postat av: öjebybor

I morgon ska jag göra utmaningen har så ont i skallen i kväll efter min jobb kväll hos M.

2009-03-09 @ 21:44:40
URL: http://pointerliv.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0