Innedag.

En riktig mysbyxdag.
Iskallt ute. Brännhet son.
Barnfilm. Lördagsgodiset som inte blev köpt igår.

Sonen drar timmerstockar på soffan och dottern tittar på Alvin & The Chipmunks för andra gången. Jag tittade också. Första vändan. Men det räcker gott med ett varv.

Passar på att surfa lite. Kollar tapeter åt sonen.
Funderar på en fondvägg med Fiona´s Wild Life Zebratapet. Grön.

Ikväll får jag hem äkta hälften, som befunnit sig i sitt himmelrike ett par dar.
Mycket snö, skoter, bastu och sällskapsspel med grabbarna.

Nu vaknade nog min lilla braskamin. Vindögd och ljusskygg.
Fast han verkar somna om...

Oj vad jag tycker om mina tre älsklingar!

Kommentarer
Postat av: m

Ja, ibland känns det som om jag har tre barn = ) När man måste säga till maken med mammarösten och samtidigt spänna ögonen i honom...



Mjukisbyxor ja. Jag har haft mina femtonåriga pumabyxor - det är bara en sådan dag. Om två helger åker min make iväg på samma som din kommer hem från. Det är skönt när de far och skönt när de kommer hem. Så lägligt.

2009-03-01 @ 20:10:54
URL: http://kulturkofta.blogspot.com
Postat av: Annelie

Hoppas lilla sonen är piggare idag.

Ha en fin kväll, så gott det går med sjukt barn.

2009-03-02 @ 20:25:35
URL: http://rospinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0